25 Mart 2012 Pazar

Peynirli Muffin



Yılbaşında çok eğlendiğimiz bir oyun oynamıştık, oyun sonunda benim elimde 3 tane hediye kalmıştı. O günlerde bu 3 hediye de bana anlamsız gelmişti..ta ki bu sabaha kadar. Pazar günlerinin kahvaltıları herkes için farklıdır, işte bu pazar oyun sonunda bana kalan renkli muffin kaplarımla çok ama çok kolay bir muffin yaptım...

Malzemeler:
6 adet muffin kabı, 1 su bardağı beyaz peynir, 3.5 çorba kaşığı(ben kepekli un kullandım), yarım demet maydonoz (yeşil soğan da olabilir), 1 paket kabartma tozu, 1 yumurta, yarım su bardağından biraz az zeytinyağ, tuz, karabiber, pulbiber..üzeri için çörekotu..

1 yumurtayı zeytinyağ ile çırptım...üzerine ufaladığım beyaz peynirleri ekledim karıştırdım...unu ve kabartma tozunu da hemen arkasından ekledim...minnicik doğradığım maydonozları da karışımla birleştirdim..baharatlarla lezzetlendirdim...ve küçük muffin kaplarına paylaştırdım...

Not: Bunu farklılılaştırmak isterseniz içerisine siyah zeytin ya da dereotu da koyabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder