3 Ekim 2012 Çarşamba

Folyoda Kekikli Zeytin

Haftasonu misafirlerim için yemek araştırırken bu zeytinli mezenin tarifine rastlamıştım.. Açık söylemek gerekirse bu sefer beni cezbeden lezzet değil görüntü oldu.. Soframı güzelleştirmek için bundan böyle çiçek yerine bu zeytinlerden koymaya karar verdim!!
























Malzemeler: 2 bardak zeytin ( zeytinlerin büyük ve değişik renk tonlarında olmasına dikkat edelim. Ben şarküteride renklendirilmiş zeytinler buldum ve onları da kullandım. Ancak değişik yeşil ve siyah tonlarında zeytinlerle de güzel bir görüntü elde edilebilir.) Taze kekik, 2 diş sarımsak, zeyinyağı


Bir gece önceden 2 diş sarımsağı dilimleyerek yarım çay bardağı zeytinyağı içerisine aldım. Ertesi gün zeytinyağını süzerek sarımsaklardan ayırdım. Zeytinleri alüminyum folyo içerisine koydum ve sarımsak aromalı zeytinyağını zeytinlerin üzerinde gezdirdim. En üste taze kekik yapraklarını da ekledikten sonra folyoyu tamamen kapatarak önceden ısıtılmış fırında 15 dk kadar pişirdim.

Sizce de çok süslü olmamış mı? =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder